Kenangan 2009


2009 tinggal kenangan
Pada tahun 2009 banyak kenangan dan pengalaman yang mungkin aku tak dapat lupakan antaranya;

  • Percutian: 
                 - melaka (Street Team)
                 - kedah, pulau pinang, perlis (Street Team)
                 - bukit merah ( budak2 silat)
                 - langkawi (budak2 Opis)
                 - Genting ( (Street Team), Nana & Orang tersayang)
                 - Bukit Cerakah (Street Team)
                 - Singapore (ilmar)
                 - Perak & Pulau Pinang (dayah, nor, ina, nurul and wanie)
  • Rombongan bersama kawan2 ke Majlis perkahwinan abangku 
  • Perlawanan Bola sepak antara Malaysia vs Manchester United
  • Menyaksikan perlawanan bola sepak Malaysia vs Manchester United di bukit Jalil
  • Menyaksikan semua perlawanan bola sepak Super Cup & F.A Cup Negeri Selangor
  • Kelahiran 1 team futsal baru yang diilhamkan sendiri oleh aku dan rakan2 aku yang lain iaitu "STREET TEAM" 
So aku rasa sampai disini dulu la cerita kali ni.maybe aku akan sambung lagi bila tahun baru sampai.
                

 "Selamat Tinggal 2009"



>Welcome<


1 Response
  1. Amalina Ali Says:

    semoga apa hajat yang tak tertunai tahun ni akn tercapai tahun depan. insyaallah...